Tatrzański Rajd AGH – „Szlakiem prof. Walerego Goetla"

W dniach 4-5 czerwca 2022 r. odbędzie się Tatrzański Rajd AGH – „Szlakiem prof. Walerego Goetla”. Inicjatywa wpisuje się w program obchodów w 2022 r. w AGH roku prof. Walerego Goetla. 

Zapisy poprzez formularz dostępny na stronie www.rajd.agh.edu.pl do 22 maja br.

Baza rajdu:

„Marymont” Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy SGGW,
Kiry 1, 34-511 Kościelisko  

 

Ramowy program

4 czerwca, sobota 

Dojazd do bazy rajdu we własnym zakresie (będą dostępne parkingi). 

8.00 – start grupy trasą nr 2 (Uwaga – trasa dla zaawansowanych! Możliwa modyfikacja trasy ze względu na czasowe wyłączenia szlaków).

10.00 – start grupy trasą nr 1 (trasa łatwa).

12.00–14.00 – spotkanie uczestników w schronisku na Hali Ornak. 

  • Spotkanie z władzami AGH. 
  • Przedstawienie postaci Prof. Walerego Goetla. 
  • Ciekawostki i związki z Tatrami patrona rajdu. 
  • Zainstalowanie okolicznościowej pieczęci turystycznej w schronisku. 
  • Wspólne biwakowanie, odpoczynek, posiłek, napoje.

16.00 – powrót do ośrodka i miejsc noclegowych.

18.00 – rozpoczęcie spotkania integracyjnego.

Miejsce: Siwa Polana (17.30–18.00 – wyjazd podstawionymi busami spod ośrodka „Marymont”).

5 czerwca, niedziela

10.00–12.00 – spotkania pożegnalne. Miejsce: ośrodek „Marymont”

12.00 – wyjazd uczestników.

 

Trasy rajdu

W trakcie rajdu zaplanowano dwie trasy, które wiodą szlakami tatrzańskimi:

Trasa 1 (łagodna) – szlak zielony z Kir na Halę Ornak – schronisko im. prof. W. Goetla. 

Czas przejścia: do 2 godzin. Dystans: 5,9 km. Najwyższy punkt: 1116 m n.p.m – Tomanowa Dolina.

Trasa 2 (trudniejsza) – szlak zielony z Kir – Wyżnia Kira Miętusa – szlak czerwony na Chudą Przełęcz – szlak zielony – Wyżnia Tomanowa Polana – Hala Ornak.

Czas przejścia: 5 godz. 45 min. Dystans: 11 km. Najwyższy punkt: 1850 m n.p.m – Chuda Przełęcz.

UWAGA: Trasa dla zaawansowanych!

Trasy rajdu pokonujemy w samodzielnie dobranych grupach.

 

Recepcja Rajdu AGH 

Ośrodek „Marymont” – Kiry/Kościelisko 

Kontakt do recepcji rajdu: tel. 691 620 066

 

Odbiór pakietów rajdowych

Osoby dojeżdżające do Kir indywidualnie będą mogły odebrać pakiet w recepcji rajdu.
Wraz z pakietem rajdowym uczestnicy otrzymają bloczki na posiłki i napoje oraz identyfikator uprawniający uczestnika do wejścia na teren spotkania integracyjnego (osoby nieposiadające przy sobie identyfikatora nie będą wpuszczane na grillowisko).

 

Zakwaterowanie

Uczestnicy organizują sobie nocleg we własnym zakresie. Dla pierwszych 50 osób (liczy się data dokonania przelewu na konto rajdu) istnieje możliwość zarezerwowania noclegu w bazie rajdu – ośrodku „Marymont”. Wskazane jest dobranie się w grupy wypełniające ilość miejsc w pokojach 2, 3, 4 osobowych.

Po powrocie z tras, jak i spotkania integracyjnego, uczestnicy indywidualnie udają się do miejsc zakwaterowania.

 

Spotkanie integracyjne 

Miejsce: Siwa Polana

Spotkanie rozpocznie się o godz. 18.00. Na spotkanie uczestników dowiozą busy podstawione pod ośrodek „Marymont”. Przez cały czas będą mogli Państwo korzystać z bufetu, który będzie otwarty do godz. 22.30. Wspólne biesiadowanie uświetni zespół muzyczny, który będzie towarzyszyć nam do godz. 22.00. Później (już bez muzyki – ze względu na ciszę nocną) możemy nadal integrować się na terenie grillowiska. Po zakończeniu spotkania busy rozwiozą uczestników pod ośrodek „Marymont”.

Uwaga! Wejście na teren grillowiska tylko dla uczestników rajdu za okazaniem identyfikatora.

 

Spotkanie pożegnalne

W niedzielę w godz. 10.00–12.00 w ośrodku „Marymont” będzie możliwość spotkania się z władzami AGH i towarzyskich rozpraw rajdowych.

Dla chętnych w tym dniu na hasło: AGH będzie możliwość zwiedzania Muzeum Tatrzańskiego im. Dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem (ul. Krupówki 10).

 

Porady dodatkowe

  • Ubiór: przede wszystkim należy mieć wygodne turystyczne buty. Przygotowując się do wyjazdu, warto zabrać m.in. polar lub sweter, kurtkę przeciwdeszczową lub pelerynę, czapkę, chustę na głowę.
  • Bagaż należy spakować do plecaka (dobrze włożyć wszystko do reklamówek, co w razie deszczowej pogody, uchroni rzeczy przed przemoczeniem).
  • Należy pamiętać o zabraniu leków przyjmowanych regularnie oraz podstawowej apteczki (m.in. kilka plastrów z opatrunkiem, np. w razie nieprzewidzianych obtarć).
  • Jedzenie na trasę każdy przygotowuje we własnym zakresie (m.in. warto wziąć termos z herbatą, a także zaopatrzyć się w coś słodkiego).

 

Informacje organizacyjne

  • Uczestnicy biorą udział w rajdzie na własną odpowiedzialność. Uczestnicy mogą ubezpieczyć się dobrowolnie we własnym zakresie.
  • Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności względem uczestników za wypadki losowe, szkody osobowe, rzeczowe i majątkowe, które wystąpią w trakcie rajdu.
  • Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność prawną i materialną za poniesione lub spowodowane szkody.
  • Za niewłaściwe zachowanie uczestnicy mogą zostać usunięci z udziału w wydarzeniu.
  • Uczestnictwo w rajdzie oznacza zgodę na publikację wizerunku uczestnika w materiałach promocyjnych oraz mediach społecznościowych AGH.

 

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

Koszt uczestnictwa w rajdzie: 260 zł/osobę
Wpłaty na konto Fundacji dla AGH: Bank Pekao 31 1240 4533 1111 0011 1344 6581 

 

W przelewie konieczny jest dopisek: „Rajd AGH – imię i nazwisko”

Opłata rajdowa obejmuje: pakiety gadżetów rajdowych, posiłek i napoje w schronisku na hali Ornak oraz bufet grillowy i napoje podczas wieczornego spotkania integracyjnego.
Dla kilkudziesięciu pierwszych potwierdzonych uczestników pamiątkowe wydawnictwa oraz gadżety AGH.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji programu rajdu oraz obniżenia opłaty rajdowej.

Do zobaczenia na trasie!

Organizatorzy Rajdu Szlakiem prof. Walerego Goetla